Velika akcija emancipacije jačeg pola, naših balkanskih drvoseča

SREDA, 27.11.2019

Da li vam se za pomoć javljaju muškarci i sa kakvim problemima?

Ove sezone smo rešili da napravimo veliku kampanju prebližavanja antiaginga našem jačem polu. Muškarci na Balkanu su uglavnom vođeni idejom da je svaka briga o svom licu i telu rezervisana za žene ili ne-strejt populaciju. Muškarci na Balkanu uglavnom smatraju da je estetska medicina ono što susreću na jeftinim televizijama ili porno sajtovima i da je neprimerena ozbiljnim ljudima. Muškarci na Balkanu uglavnom nisu ni malo informisani o antiagingu i zdravom načinu života i kako o svom izgledu i zdravlju brinu inostrani muškarci.

Muškarci na Balkanu su, stoga, u velikoj zabludi. Ideja nam je da estetsku medicine potpuno približimo jačem polu na Balkanu, da im objasnimo pricipe antiaginga, principe negovanja, principe rane terapije bora i sprečavanje nastanka bora. Naši muškarci treba da znaju da je svakodnevno korišćenje odgovarajuće kreme u stresnim uslovima njihovog života imperativ. Naši muškarci treba da znaju da je odgovarajuća ishrana i umereno vežbanje preduslov za dug i srećan život. Naši muškarci treba da znaju da nema ničeg dostojanstvenog u “dostojanstvenom starenju” i da bore oko očiju i na čelu im ne donose mudrost i harizmu.

Naši muškarci treba da nauče da umerenim procedurama antiaginga i estetske medicine mogu da naglase svoj seksipil, markantnost i atraktivnost.  Sve svetske zvezde koji su uzor mnogim uspešnim muškarcima (Clooney, Cooper, Butler…) Balkana su zapravo rezultat izuzetno dobrog rada lekara estetske medicine na njihov licu i telu. DA, poenta JESTE da sve izgleda prirodno, da se ne prepoznaje predimenziranost, da ne postoji veštački izraz lica i da muškarac uz pomoć estetske medicine sa godinama samo dobije harizmu bez izrezbarenosti svoje kože. Cela nauka i pravac u estetskoj medicini je posvećena antiagingu muškaraca-kako se koriguje gornja, srednja i donja trećina lica, kako se neguje muška koža, kako se revitalizuju muške usne i u mnogome se razlikuje od nege žene.

Sa ovim ciljem smo osmislili veliku kampanju promovisanja antiaginga medju muškarcima i približavanja ove tabu teme našim drvosečama. Kako red nalaže, da bi se naši muškarci uverili u ovo što pričamo, u to ih može ubediti samo drugi muškarac koji je iskusio neku od procedura i lično otklonio svoje tabue. U tu svrhu ubedili smo balkanske najveće internet influensere, dvojicu od sjajne petorke, širom interneta (twitter, instagram) poznate kao @kajmakdelija i @boky3kovic, da legnu na naš krevet i prepuste se čarima antiaginga. Ovi momci su široj javnosti predstavljeni kao macho momci, drvoseče i ljubitelji svega što nema veze sa ulepšavanjem i ostalim nežnim procedurama. Prihvatili su da budu deo kampanje i da lično probaju kako minimalno invazivne estetske procedure mogu da pomognu u skidanju viška sala na stomaku ili ispravljanju sitnih nepravilnosti na licu, a bez menjanja ličnog opisa.